TACK ALLA FÖR DE FINA PRESENTERNA OCH FÖR NI KOM OCH FIRADE MED MIG I LÖRDAGS :)

Ååååå vad roligt vi hade. Ni som tackade nej eller inte kunde gick verkligen misste om något riktigt kul. Nämligen min 22 års fest! Var sisådär många med efter ett tag in på kvällen rasslade det bara in folk så vi blev ungefär 30 om inte fler i våran lilla 3a, haha :D Trångt var det men fasen vad kul det var :)

Dock fyller jag inte år förrens nu på Onsdag men fick ha festen i helgen pga jag jobbar hela denna veckan (7dagar) och likaså nästa vecka (över påsken)! Men det blev bra ändå.

Visst blev det lite glas i golvet, lite bråk men det händer alltid. Som man säger: allt kan hända :P

Lägger upp lite bilder på presenterna jag fick och resten av bilderna från festen hittar ni på face!




Den söta och pittögde påskkycklingen fick jag av Sanna och Tage!


Vin från Andreas!


Blommor, vinglas och vin från Anna och Fille!


Blommor och Jordgubbsmask från Louise!


Blommor från Ursula!


Blommor från Maksim och Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0