April April din dumma sill, jag kan lura dej vart jag vill :)


God kväll på er!

Har jobbat idag och haft sådär kul på jobbet. Mycket att stå i med andra ord, haha :D Jobbade mellan 07oo-15:45 och sedan hem till älsklingen som låg och sov :)

Blir även jobb imorgon också eller snarare hela helgen, puhh! Imorgon kommer även syrran och hennes son ner för jag, mamma och carl ska gå på teater inne på teatern i Krstad. Kommer nog bli mysigt ♥ Hinner nog med lite shopping innan dess, hoppas jag! Så himmla mycket fina vårkläder som kommit ut i butikerna. Köpte förresten ett par Chinos inne på H&M i Måndags då jag tog en runda in med Anna efter jobbet! Efter det, var jag helt slut då jag var hemma runt 19:30!

Just nu sitter jag vid datan med en kopp kaffe och gör vadå?? Jo bloggar, haha :D Som sagt, det är första April idag då man ska skoja och skämta om saker. Har ännu inte gjort någon luring men kanske kommer :P

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0