Åååå vilken underbar dag!

God morgon på er! Och ja, jag är uppe med tuppen idag också trots min lediga dag :)

Kan man skirva något mer än att det är helt underbart väder ute redan??? Och dessutom är jag ledig idag :D Står dock bara på 7 plusgrader ute men det är ju i skuggan :P Så i solen kan det kanske vara runt 12 grader???

Som sagt, idag är jag ledig, skönt! (Har nämligen haft jouren i helgen! Den gick snabbt!) Ska pyssla med lite saker idag. In till Kstaden och fixa lite och sen hem och sola :P Om vädret håller i sig blir det att steka på baksidan tihihi :) och sen blir det att leka med Malin efter att hon slutat jobbet :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan in i duschen! Så vi ses folks! Ni får ha en underbar Måndagsdag :D

Peace!


Vitsippor :) (Tagen från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0