Fel fel fel fel...

Fattar fortfarande inte vad som är fel!

Lämnade av baby jobbet vid 7 ungefär och körde sedan hem igen. Tog och gjorde mig en kopp kaffe och sedan satte jag mig framför tv:n och kollade på programmet "det okända". Tycker det är så spännande, haha :D

Igår var jag ju som sagt i Khamn och fixade lite grejer! Åkte sedan hem till Malin där hon och Sara väntade på mig! De skulle nämligenm till Eko för att inhandla lite saker till Sara. Hon och hennes kille flyttar nämligen idag till en lägenhet inne i Sbg :) Grattis Sara, riktigt roligt. Säg bara till ifall du/ni behöver hjälp med flytten :)

Har kollat runt en del nu ang jobb osv men inget direkt intressant, haha :D Men saker man måste göra, tyvärr!

Nu ska jag ta och sätta mig framför tv:n igen för att sitta vid datan nu förtiden är inte så roligt. Men kanske bara för jag inte suttit här på över 1 månad nu så har väöll helt enkelt tappat suget, haha :D

Ha det underbart i denna finna, vackra höstdag!
Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0