Den andra September tvåtusentio!

God morgon igen :)

Gud vad jag var sjukt trött imorse när baby väckte mig för att jag skulle sjutsa honom till jobbet! Körde och kom hem igen och hade tanken att lägga mig en stund till och sova men var så upprymd av min och Malins idé att jag var tvungen att sätta mig på nätet och kolla runt lite, haha :D ( Undra hur fasen detta ska sluta :S )

Men sitter iaf här nu och lyssnar musik och kollar runt samt försöker kunna ladda upp bilder här på bloggen, det cepar ju :/ Men men, det är inte hela världen :)

Hade tänkt att dra in till arbetsförmedlingen idag men kom på nu att de har stängt, haha :D Eller har de öppet mellan 13oo-15:30 idag? De hade det iaf en gång jag skulle dit. Annars har de väll bara öppet Måndag, Onsdag och Fredag???

Peace end LOVE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0