Wall, Fifa & Gekås

Någon som sett filmen " Wall street:money never sleeps"?? Den filmen håller på att laddas just på ch131 så att jag kan se den! Har alltid velat se den och det var väll inte för allt längesedan den gick på bio??






Baby och tage sitter just nu och nördar sig vid tvn. De spelar nämligen FIFA 11. Hur tråkigt är inte det da????
J-vla piss, haha :D





I morgon blir det inget jobb för mig för jag har tagit ledigt :) Jag, baby, Malin och Dennis ska nämligen upp till Gekås i Ullared, haha :D Som jag har längtat!

Det kommer bli en massa saker att inhandla fast mest julsaker, tihihi! Älskar julen med allt pynt och sådant mysigt. Glögg som står på spisen och värms och ja...ni fattar. Jag blir som en liten liten flicka igen när julen kommer. I LOVE IT ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0