Tisdag!

God morgon!

Vaknade nyss av att kissarna springer runt och busar i lägenheten, tihihihi! Har precis gjort en kopp kaffe till mig själv och ska alldeles strax sätta mig lite vid tv:n!

Ungefär vid si sådär kl 10:30 ska jag köra hem till Malin för vi ska nämligen in till Krstad idag (skopunkten) och lite andra affärer att shoppa loss i, haha :D Behöver såååååå mycket ett par stövlar :D Skopunkten har ganska många snygga/tuffa stövlar att välja mellan i år!

Ser ut att bli hyffsat väder idag också och det är riktigt skönt att det inte regnar. Hatar när det regnar :( Man blir så deprimerad, haha :D

Förresten, det blir jobb Ons-Fre denna veckan! Kanske helgen också :D

Peace & LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul med jobb :D Men nu får jag väl sätta igång med att fixa till mig så jag är färdig när du kommer, för nu är det snart shopping som gäller ;) <3

2010-10-05 @ 09:45:04
URL: http://maallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0