Usch och fy, spya på G??

Godmorgon!

Usch och fy vad jag mår dåligt idag! Har så fruktansvärt ont i huvudet och kändes dock som om det skulle komma upp en spya här om timmen, haha :D Men det gjorde det inte! Har väll råkat ut för något virus :/ Sjukt tråkigt om det är så för jag ska nämligen börja jobba heltid nu från och med Måndag nästa vecka! Kommer bli grymt skönt att få en riktig lön så att säga så baby slipper betala allt! Han är det underbaraste ♥

Idag blir det slappedag för hela slanten och sedan ikväll blir det kalas! Men innan dess ska jag inte göra ett skit!

Ska ta mig en kopp kaffe nu och sätta mig framför tv:n och se ifall det går något bra. Hoppas det så jag slipper lida änu mera, haha :D

Sjukt kallt imorse förresten. Typ -3 grader och nu är det inte så mycket varmare, ca 1+ grad! Men som sagt, hösten är kommen!

Peace & LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0