Hjärtat mitt ♥

God morgon bitches, haha :)
Har ni sovit gott inatt??

Pratade just med baby i tele och han slutar kanske tidigare än vad har brukar göra på Fredagar. Hoppas hoppas :)
Vaknade av ett odjur imorse, haha :D Grannen håller väll på att lägga nytt golv eller något. Jag vill också ha nytt golv :( Men det får väll vänta!

Har kollat lite bloggar och fy fasen vad de skriver knasigt men sjukt bra :) Själv skriver jag om allt möjligt och hoppas det är någon som läser min stackars lilla blogg, haha :)

Vad jag ska göra annars idag, det vet jag inte! Diska, städa lite och vänta på mitt ♥ tills han slutar jobba för denna veckan! Sen blir det mys för hela slanten ♥

Imorgon blir det att hälsa på mami och papi lite och även syrran och hennes familj. De kommer ner över dagen och sedan blir det kalas på kvällen för min faster.

Sjukt kallt imorse när jag sjutsade baby till jobbet. Fasen fröset på bilrutorna :S Jag vill ha sommar!

Peace & LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0