Bajs bajs bajs

Sitter här i min ensamhet och bloggar. Pratar lite med Sara samtidigt som jag kollar efter en ny design här till bloggen! Finns jätte många fina designers men inte riktigt någon som faller mig i smaken eller så är jag bara för trött för att peta in alla koder och skit, haha :D

Imorgon står en del saker på chemat, bl.a klippning, äta med mor och bror, handla dricka, fixa sjuts och sen festa på kvällen tills morgonen kommer, haha :D

Inte för att vara sådan men hade gärna haft nattpass på något dagis vissa helger för som nu har jag riktigt bajs tråkigt :/ Men det possitiva är iaf att jag jobbar på dagis varje Måndag framöver mellan 17:30-20:30!

Nu ska jag fixa en sak åt Sara!

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0