ÅÅÅ vilken sovtuta jag är tihihihi

Åååå vilken sovtuta jag är, tihihihi :P Sov till 11:30 idag :O Sjukt länge. Vaknade och kände att jag sovit för länge. Hela dagen har ju gått :/

Men nu är jag uppe iaf och tänker leva dagen fullt ut, haha :D Tror det blir en vända till mami och papi ikväll! Mami fyllde år här om dagen och vill gärna visa min kärlek till henne genom att hälsa på med en liten present <3 Men får se hur det blir. Baby jobbar till 16oo och han brukar oftast vara trött efter det så får se, men hoppas :)

Nu ska jag göra lite frukost, ge mat till råttisarna och sedan göra mig lite i ordning! Så vi ses. Ha det bra. Underbart väder ute idag också fast det blåser lite!

Peace & LOVE. Take care <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0