ÅÅå vilken jobb (ig) vecka det har varit!

Oj oj oj nu har jag inte skrivit blogg på si sådär....skit länge, haha :D Har jobbat hela veckan och har bara inte haft orken till att sätta mig framför datan och skriva!

Jobbet går bra och jobbar också lite extra på dagis. Det är kul :)

Baby är just nu och tränar inne i stan och ska hämta honom vid 22oo. Innan dess ska jag käka lite dajmtårta och bara njuta av kvällen. Imorgon blir det också jobb fast inte så länge. Mellan 07oo-13:15 sen är det heeeeeeeeeeeelg :) Fy f-n vad jag längtar. Har varit en kämpande vecka med en massa att göra och har dessutom fått en massa gjort på jobbet.

Nu ska jag sätta mig framför tvn med en kopp kaffe och lugna mina nerver och muskler.

Peace & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0