Weekend

Jag skriver verkligen inte något inlägg under veckorna :/ jag orkar inte heter det, haha :D Jag jobbar opch står i. får ont i ryggen och har varit lite sjuk då och då. Jag sitter här hemma nu och är småkrasslig och typ ja sjuk igen. Skulle varit med Louise idag men ficxk ställa in det pga av alla baskelusker, haha :D

Baby städar just nu och senare kommer hans föräldrar på besök, eller ja, de ska lämna någon tipslapp! Ikväll blir det lugnt lugnt och åter lugnt. Är u som sagt inte 100% bra så får ligga på soffan och dega och fördriva tiden med att spela wii :)

ÅÅÅÅ vad jag längtar tills man ska sätta upp julsakerna. Blir ju nästa helg. Längtar längtar längtar så sjukt mycket. Älskar julen. När vi var uppe i Ullared på Gekås köpte vi ju en massa julsaker osv. Längar till det ska upp men innan dess ska vi jobba 1 vecka till, städa lägenheten (ordentligt), tvätta fönster och sedan njuta av att ta upp alla julsakerna :) Jag är som ett litet barn i en stor leksaksaffär under julen, tihihi :P Får även den efterlängtade lönen på Torsdag nästa vecka. Då ska det betalas räkningar, handla mat, kolla efter eventuella julklappar osv osv :)

Har även ordnat lite med papper osv idag så nu är det ordnat så jag hittar mina saker nästa gång haha :D

Skulle det bli snö nästa vecka här nere i Blekinge?????? :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0