LOVE

Är det ingen som läser min blogg?? hahah :D

Har varit sjuk nu sedan igår morse då jag spydde som en gris, haha :D Nej inget haha med det eftersom det är så
j-vla äckligt! Baby kom även hem idag. Har väll smittat honom med kräk och bajssjukan, ahaha :) Imorgon ska jag jobba eftersom jag är bättre + att min syster och hennes lilla familj kommer ner imorgon så hoppas på att få träffa dom ♥ Om inte, får jag göra det snart!

Har även set SATC 2 idag, har inte sett den innan. Hann aldrig gå på bio och sedan har jag typ glömt bort det förrens min pojkvän sa det till mig här om dagen att den gick att hyra :)

Nu ska jag lägga ner bloggandet för idag och umgås med mitt underbara hjärta till pojkvän och hoppas att det inte bli några mer turer in på toa med spya som kommer ut från munen :/

Peace & LOVE!


Kommentarer
Postat av: Anna

jo jag läser den :)

2010-11-14 @ 04:58:07
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0