Pepparkakor och Lussebullar

Denna helgen har varit helt underbart mysig! ♥

I Fredags var jag och baby på Eko:- i Fjällkinge och shoppade loss, haha :D Sen på kvällen hade vi det riktigt mysigt.

I går (Lördag) bakade jag pepparkakor, vi var inne i Krstad och shoppade loss på allt möjligt. Jag handlade 2 par skor (uggs och stövlar), en jätte härlig vit kofta och sist men inte minst halsduk, vantar och mössa. Vi var och handlade mat på vägen hem och var ute i snömyset sen :P Kom riktigt mycket snö så vi fick skotta en massa, haha :D

Har inte tagit några bilder på det jag köpt eller mitt bakande för jag orkar helt enkelt inte, haha :D Men idag ska jag och baby baka Lussebullar och hopaps dom blir goda :P

Se ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0