Grön gräsmatta? - NOT!

God morgon!

Idag var jag minnsan uppe med tuppen :) Vaknade vid 06:30 och sjutsade baby till jobbet. Nu sitter jag här och har redan kollat det mest nödvändiga på nätet och vet i fasen vad jag ska göra nu, haha :) Ser förresten på tv nu att Sheer Cover är på REA nu eller vad man ska säga. Hela paketet för endast 499 :- Och nu drog det äver till Zumba, haha ;)

Har dock redan zumba på datorn men inte så kul att träna som de säger på tv! Men klart vissa tycker det men inte jag, hehe  :)

Funderar på att beställa Sheer Cover ändå. Har bloggat om det innan och varit såååå jäkla sugen men funderar nu till sommaren att det kanske ändå är ganska onädigt eftersom man blir brud och fin :) Men vem vet, kanske kommer ha det hemma snart!



Funderar på att käka lite frukost. Har inte ätit det på flera veckor känns det som men det är faktiskt flera dagar bara. Har börjat hosta nu igen :/ Vill bli av med den förbaskade hostan, snyft :P

UNDERBART väder ute idag och funderar starkt, eller SKA heter det, på att gå ut och lägga mig i bikini när solen har kommit lite högre på himmlen så man slipper ligga i skuggan och sola, haha :P Vill så gärna ha en ny bikini och massa nya kläder men det får jag vänta med. Tycker dock om min bikini som jag har sedan förra året. Men inte så konstigt. Köpte ny inför Magaluf 2009 och använde den bara i en vecka så inte så sliten precis, fast nu när jag tänker efter. Blir inte bikinisar mer slitna efter saltvatten??? :O

Tvättar gör jag också idag och ska väll hinna med att städa lite eftersom det inte ser ut att jag ska jobba idag :/ Tråkigt. Jag som verkligen ville komma igång nu så man kan håva in lite pengar :)

Åååååå jag bara älskar sommaren. Har så otroligt många planer inför de kommande månaderna. Bara pengarna som fattas, haha ;)

Har du några planer inför sommaren 2010???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0