Underbart väder!

Ååå vad underbart väder det är ute idag :D Sov till klockan 11:15, upp och klädde på sig, sminkade sig och sedan ut med baby och gick en lång runda. Myyyys :) Kom hem för en stund sedan då baby drog och spelade fotboll med några polare.

Sedan jag kom hem har jag faktiskt varit duktig. Städat lite ute på den enormt stora gräsmattan :), plockat ut tvätt och hängt upp, städat lite här inne i lägenheten, tagit fram kyckligfilé som vi ska grilla senare ikväll! Åå grillat är så underbart gott. Redig vår/sommar känsla!

Imorgon blir det till att ta tag i olika saker här hemma. En jäkla massa saker med andra ord, pust :( Men det måste göras, tyvärr!

Puuuuuuuuuuuuuuusss på er. Tack ännu en gång Malin för du följde med mig tll Norge och hämtade hem mina saker.




Kommentarer
Postat av: Malin

Det är så lugnt så, klart man ställer upp och följer med :)

2010-05-02 @ 16:54:27
Postat av: e

Välkommen till Sverige! :D

Ja jag o Alle ska flytta till hus, så småningom är det tänkt iallafall :)

Vi hade fått ett hus i nymölla, men efter besiktningen visade det sig att en del var fuskbygge. Så vi hävde köpet. Och nu får vi börja om från början. Titta på nya hus :)

Så när vi hittar ett hus som känns perfekt, då slår vi till :)

Kram

2010-05-02 @ 19:43:50
Postat av: emma

haha det var jag som skrev förra kommentaren :)

/Emma

2010-05-02 @ 19:44:17
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0