Trött trött och ännu mer trött men otroligt roliga dagar nere i Malmö!

God morgon bloggen!

Ja, jag är uppe tidigt idag :) Sjutsade baby till jobbet och sedan när jag kom hem igen innan klockan 07oo var jag inte trött längre. Har redan hunnit diska, kolla bloggar, kolla facebook och såklart kolla lite tv :) Sitter även själv nu och bloggar och ska säga jag har verkligen haft 3 roliga dagar nere i Malmö. Var såklart jobbigt och en massa information mellan åt men det var kul. I Onsdags kväll vid si så där när vi var klara och drog från kontoret vid 22oo drog vi 3 och bowlade. Jag, Amanda och våran kursledare Martin.

Fick spela över 1,5 timme för vi beställde banor så sent och fy fasen vad vi flamsade, skrattade och fulade oss, hahahaha :) (Shootahiti) Kom till Ibishotel vid 00:30 och då var jag lagom trött! Fast somnade inte direkt utan låg där ensam i den stora hotelsängen och inte kunde sova. Men tillslut gick det :)

Igår kom jag hem vid 16oo ungefär och då var jag ännu tröttare. Hem till baby och pussas och kramas och det var mys. Älskar han ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0