Ring Ring Ring

God morgon god morgon!

Var uppe med tuppen idag :) Nja inte riktigt men åter igen väcktes jag av att det ringde på telefonen :/ Hatar folk som ringer tidigt på morgonen sådär, särskilt då det bara är massa gojja de ska snacka :)

Gick väll upp vid 08:30 och har sittit och grejat med en del papper sedan dess. Mycket j-vla tråkigt, men det måste göras.

Börjar jobba klockan 16oo i eftermiddag så innan dess ska jag hänga upp tvätt, kolla tv, göra mig i ordning, kolla på banskens hemsida och sen ska jag faktikst ta ett viktigt bestlut senast denna veckan eller något, haha :) Snälla hjälp mig och dö typ :P

Men nu ska jag ut i solen och ha de mys.

Ha en mysig dag ute i solskenet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0