På bra humör idag :)

Lördag klockan 13oo

Godmorgon solstrålar!

Idag är det verkligen pissväder. Det regnar ute, eller har iaf gjort och jag blir bara mer frusterad av vad denna dagen kommer att innehålla.

Först å främt så vill jag bara säga att jag är på ganska bra humör idag :) Har städat och fixat lite på morgonen. Kissarna kommer mer och mer överens med varandra och Sindra och Honey känner nog igen varandra sedan tidigare eftersom Sindra inte rör en fena på Honey när Honey kommer fram till henne.

Baby är och spelar match nu till ungefär 16oo. Då ska jag vara klar för att vi ska iväg och handla och lite annat.
Nu ska jag ta och titta lite Andra avenyn på svts hemsida. De avsitten jag missade då jag bodde i Norge!

Hesvejs, ha en bra Lördag för det ska jag ha :)
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0