Kommentar?

Läste nyss en kommentar jag har fått där det stod en väldigt skrattretande sak/meningar. Undra vem det kan vara som skrivit den ;) Hahahaha go girl!

Som sagt, vaknade upp imorse att det var halvsoligt ute. Det blåste som fasen iaf när jag släppte ut vovvs och kissarna. Sen sprack det upp lite mer och nu är det sol ute. Innan kom det ett jäkla regn oväder när jag var ute och körde. Blåste nästa omkul när jag gick ut, haha :)

Dagens planer blir till att sälja och göra ett bra jobb. Hoppas hoppas hoppas det går hela vägen hem :) Det hade varit så underbart att vinna en GPS eller ännu bättre, vinna det jag ska sälja :) Får se hur det går. Har 2 bokningar ikväll så hoppas det ska gå bra :) Kommer dock vara hemma sent ikväll så det är bara till att lägag sig och nana när man slutat jobba vid sissådär mellan klockan 22oo-23oo!

Hoppas ni får en trevlig Tisdagsdag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0