Gårunda! Det gillas :)

Har precis gjort mig i ordning för att gå och möta älskling vid jobbet. Varför jag möter honom är för att vi ska ändå handla hem mat för kvällen, måste ju ha någon middag idag :)

Ska alldeles strax ta och bege mig med vovven. Hon ligger nu och sover men hon kommer bli skit glad när jag säger vi ska ut och gå, haha :) Hon kommer bli överlycklig! Hon kommer dock dra som fasen, men det går bra Maya, det går bra, haha :)
Hoppas det inte kommer regna under färden bara :/

See yaaa :)


2009-vår/sommar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var en minst sagt rolig helg :)



haha sleten och dan med glajjorna. men så ser man ut ibland också, så tack!



hur känns det att vara hemma nu? :)

2010-05-05 @ 00:14:06
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0