Dagens rubrik är: Veterinär!

God morgon solstålar!

Väcktes av att telefonen rigde strax innan 09oo i morse. Gick upp och satte mig vid datan för att hinna söka lite jobb innan klockan blev för mycket för ska nämligen iväg vid lite över 11oo. Men datan cepade totalt så gick och duschade istället, riktigt skönt. Har både hunnit duscha, sminka mig och fixa håret på 50 min. Det är inte illa det :) Jag säger ju att jag kan bli klar inom 1 timme, hehe :)

Sitter nu här nästan klar iaf, bara platta håret lite till, ta på mig andra kläder, sen är jag helt färdig för att dra mig mot Hällevik vid 11:15. Ska iväg med Silver till veterinären i Näsum. Han ska ta väck bollarna, haha :D Stackars liten, haha :D Ska vara där 13:30!

Senare i eftermiddag ska jag hem till mami och papi en ruda. Hoppas mami har lagat någon god mat, haha :) Vet absolut inte när jag kommer hem igen! Måste också komma ihåg att ta ut pengar och inom MAXI!

Vad händer imorgon da folks?

Pusssss på er alla! ♥



Kommentarer
Postat av: emma

Silver? Är det en ny mice wis? :)

2010-05-06 @ 20:22:28
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0