Avtalat en tid

Morgonen började med att stiga upp klockan 09oo. Hade jobb som väntade mig klockan 13oo. Kom dit men ingen som var hemma :( Tycker det är dålig stil att folk inte är hemma när man avtalat en tid med dom. Men jaja, bara att driva hem igen. Hälsade på morsan på hemvägen. Hon stod och stekte biffar och det är alltid trevligt :) Frågade ifall jag ville ha lite biffar med mig hem men nja, inte denna gången, hehe :)

Min vän Jimmy ska ha fest ikv men tyvärr kommer jag inte komma dit :/ Har ingen sjuts dit eller hem och det suger. Ville verkligen dit istället för att bara sitta hemma varje helg. Fast å andra sidan är det ganska mysigt eftersom jag är hemma med baby ♥

Riktigt fint väder ute idag också och grymt varmt. Skönt att äntligen sommaren är påväg. Satt innan ute i bikini och solade men sen blev det moln men nu är den framme igen :) Måste ju bättra på solbrännan nu inför sesången :)

Men får se vad det blir av ikväll! Blir jobb imorgon också :)

Puss, ha en trevlig Lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0