Apa.....

Jojo minsann det blev fest igår iaf :) körde och ställde bilen hos morsan och farsan sen cyklade jag till jimmy, fast först mötte jag upp skoog som var nere och käkade vid torget med sin farsa. Kvällen blev lyckad. Bra musik, massa skratt, underbara vänner och dricka :) Måste absolut göras om snart!

Idag blir det jobb för min del, fast börja tvivla på detta nu, usch jag är så osäker på ifall jag vill jobba med sådant här. Vill nog jobba med något annat! Visst fasen behöver jag pengar men jag kan inte göra ett bra jobb ifall jag inte trivs med det jag jobbar med!

Ska iag iväg vid 12oo, möta upp Sara och sedan iväg till visning! Hoppas det går bra! Vaknade vid sisidär kl 07oo i morse och inprincip varit vaken sedan dess. Fast låg dock kvar i sängen till 09oo, skönt att morna sig :)

Är väll hemma runt klockan 16oo igen och vad som händer sen vet jag inte!

Ikväll ska jag nog äta Gowdisssss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0