Ännu en tråkig dag

F-n jag blir så förbannad! :@ Att folk aldrig kan sluta upp och säga "va f-n" eller något annat nedlåtande. Blir faktikst ledsen! Nu har ag gjort mitt val och dessutom j-vligt stolt och lycklig över mitt val och ni ska inte komma här och förstöra det för mig nu när jag äntligen vet precis vad jag vill och allt kan inte bli mer pefekt!

Har ännu en dag framför datorn att sitta. Jäkligt tråkigt men det måste göras. Vet inte redigt vad jag ska skriva förutom att jag är helt tom pp ord just nu! Fick väll ut det mesta i början av inlägget!

Pusss ha de!


Kommentarer
Postat av: Hänna

Kämpa på och skit i resten! Finns alltid svin som mår bättre när dom får sina sketna åsikter hörda ;) Kämpa på bara! :)

2010-05-04 @ 18:09:50
URL: http://hanniball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0