09:45

God morgon på er alla!

Har ni sovit gott? Det har jag iaf fast haft en jädra massa drömmar, haha :)
När jag steg upp var det sol ute och då var klockan på ett ungeför 09:45. Jag vaknade åter idag av att telefonen ringde, det var Matilda!

Vi bestämmde att hon skulle köra om ca 30 min, alltså vid 10:15 och då är hon här ca efter 30 min men bruden har inte kommit ännu. Skickade sms för en stund sedan men inte fått något svar. Kanske har hänt något. Får ringa denna gången ist :)

Ska inom ams idag också, fast får bli efter klockan 13oo eftersom de har stängt mellan 12oo-13oo!

Annars idag händer det inte så mycket förutom att söka lite jobba, vara med killen och se ifall det blir finare väder framåt kvällen kanske. Nu är det alldeles mulet, buhuuu :/ Jag som blev glad när det äntligen var lite sol ute.


Tjosvejs! Ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Anna

najs ny designe :)

2010-05-10 @ 18:02:11
URL: http://happygrey.blogg.se/
Postat av: emma

Åh jag lääängtar efter sommaren!!

2010-05-13 @ 10:10:36
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0