What?

Usch fy och pust! Är bara så trött på allting nu igen! Sitter här framför datan och funderar på om jag ska skriva ut min aggression eller inte! F-n, när ska man kunna lita på personer som finns in ens närhet? När När När??? :@

När ska man få och kunna umgås med sin älskade familj? Sin syster som bor i Växjö med sin familj? Ska alla ses under påsken eller vad händer? ♥

Ska jag slösa dom 850 Nok på en ny telefon? Eller ska jag slänga dom på rengörings kitt till facet? Eller ska jag bara spara dom överhuvudaget? I´m lost! I´m lost! I´m so fucking LOST!

Började fundera på en massa saker nu när jag upptäckte eller rättare sagt såg en sak på nätet. Ska det vara så svårt? Ska det vara så svårt att säga det? Ska det vara så svårt att bara lita på andra personer? :'(

Ja, det är svårt att lita på andra personer, eller iaf för mig. Med tanke på allt som hänt under min uppväxt, de alldra närmsta åren! Jag förstår ingenting längre! Jag vill bara jobba, ha pengar och älska och bli älskad av de personer som älskar mig, som tycker om mig och ser fram emot att träffa mig när jag besöker Sverige!

Dessutom saknar jag min Sindra så fruktansvärt mycket. Önskar hon kunde bo hos mg! Det kan hon iof, men lite synd om henne om hon ska bo i min lilla 1a eftersom hon inte kan gå ut i friska luften som hos mor och far i Sverige. Så hon får nog stanna! Me ifall jag ska ta med henne upp så hon bor med mig, få nog mami ha henne inne en tid innan så hon vänjer sig! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0