Vofflor :)

F-n vad allt är krångligt nu! Varför ska man vara så beroende av pengar? Varför styrs världen just av pengar?
Snälla, hjälp mig!

Vaknade i morse av att det ringde på telefonen min. Har suttit vid datan lite och snackat en massa med Honey. Massa krångel nu :/ Men det löser sig, iaf en liten del!

Idg blir det de vanliga. Sitta vid datan och söka jobb, äta ink vofflor, duscha och sedan ta och packa ner lite saker! Honey flyttar ut här ifrån imorgon och då ska jag väll börja och städa eller något för jag flyttar ju den 29 nu!


Idag är det voffeldagen :)

 


Kommentarer
Postat av: Pengar

Snubblade över din blogg idag. Ang pengar så är det svårt att jobba ihop ett kapital med ett låglönejobb. Inkomsterna går oftast jämt upp med utgifterna. Har man ingen utbildning så är det oftast sådana jobb man får räkna med. Vill du tjäna mkt pengar utan utb så rek jag säljare, gäller iofs välja rätt företag men tex vissa säljare som står och säljer tele abonemang typ telenor kan tjäna som bäst 100kkr i mån om dom är duktiga.

2010-03-26 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0