Vill att det ska bli helg!

Hej hopp på er!

Idag vaknade jag vid 10:30 någonting! Orkade inte gå upp men visste vad som väntade denna dag! Skriva på lite papper innan klockan 12oo och sedan söka en massa jobb! Så nu sitter jag här och söker, eller gjort ett j-vla bra tag!

Klockan tickar väldigt slött idag och vill bara att det ska bli helg eller ja, måndag eller något! Längtar :)
Har förresten också suttit och kollat HM.se efter lite nya kläder. Hittade massa fint :P Tog nämligen med mig HM-tidningen från Sverige :) Ska nog ta och beställa något fast det bränns ju på kontot när det visar sig att man har alldelles för lite pengar för att ens kunna beställa kläder igentlign!

Pussssssssssssssssssssssss på er! Saknar er alla sjukt mycket! ♥



Kommentarer
Postat av: emma

Hm öppnar i karlshamn imorrn! :D Bara en liten parantes ;)

2010-03-24 @ 19:31:19
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Anna

tack maya, fan vad glad jag blev :D haha! jag saknar dig med, hur mycket som helst! det är någonting som fattas varje dag, duu. <3

2010-03-25 @ 11:21:55
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0