Vaknade tidigt idag!

Blir aldrig förvånad längre över vissa saker här i livet! Man tror att de ska ta slut men samma visa varje gång, pust :/

Igår var jag ute på stan en runda och kollade. Jag hade dock ett mål, och jag fann vad jag sökte efter! Kollade nämligen efter ny mobil. Vill så gärna ha, vill vill vill! Men inte tror jag att det blir så med tanke på pengar osv. Men vem vet! Hade tänkt dra ner till stan en runda på Fredag också och kolla lite annat!

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Söka jobb som vanligt och kommer säkerligen starta en film och se lite senare! Vaknade förresten tidigt idag! Redan klockan 06:30, det ni! Låg kvar i sängen till ca 07:30 och försökte sova, men gick inte! Så gick upp och gjorde mig lite frukost och nu sitter jag här :)

Nu blir det finn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0