Vaknade riktigt tidigt idag!

Vaknade tidigt idag! Riktigt tidigt, haha :P Är uppe nu iaf som bra slöar framför datan! Känner att jag kanske borde käka lite frukost för jag börjar få ont i huvudet och magen kurrar, hehe :)

Tror jag ska ta en anorlunda frukost idag! Nämligen sallad :) Tomat, grönsallad, gurka och rödlök, mums :D Kommer väll bara stinka rödlök sen efter jag käkat det där, men det får gå :) Får väll borsta tänderna riktigt noga och ta listerine etterpå!

Annars idag händer det inte mycket. Kommer antagligen somna under dgen eftersom jag vaknade tidigt, men det gör väll ingenting. Det är ju Söndag den 7e Mars 2010!

Nej, nu ska jag ta och käka lte frukost. Solen skiner utanför fönstret mitt och jag älskar livet!

Puuuuuuuuuuuuuuuuus på er och en massa massa kramar!


Kommentarer
Postat av: emma

Sallad till frulle? Haha du är galen :D

2010-03-07 @ 21:06:54
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0