Tjolahopp på dej!

Tjaaa!

Länge sedan jag bloggade nu! Är iaf i Sverige nu, ellerr varit det ett tag! Känns skönt att träffa familjen, släkten och alla underbara vänner :)

Sedan jag kom till Sverige har jag inte gjort att för mycket. Packat ner en del saker osv, träffat mormor och morfar, handlat och lite sådana saker. Varit uppe hos min underbara syrra förresten också ♥

Idag ska vi ha kalas här hemma eftersom jag är uppe i Norge när jag fyller år. Hinner inte med att ha någon fest hemma hos mami och papi utan det får bli att jag festar när jag kommer till Oslo istället!

Nu ska jag ta och damsuga lite, plocka undan på mitt rum och sedan gå och lägga mig i ett bad eller bara ta och ställa mig i duschen ist. Går dock lite snabbare. Men vad har jag att stressa till? - Nej ingenting!

Pussssssss :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

är det skönt att vara hemma då? :)

2010-03-19 @ 16:29:58
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0