Stänger av sig hela tiden! Vad är det för fel? :S

Har precis varit och handlat lite! Nu när jag kom in cepar min mobil totalt. Vad är det för fel på den? Stänger av sig hela tiden och håller fasen på ännu :S Bud på att skaffa en ny mobil? Eftersom jag bor i landet Norge så kan det vara bra med 2 stycken mobiler! En Svensk och en Norsk mobil. Inte en Norsk mobil som är köpt i Norge utan Norskt kontantkort i den :) Måste ju inte ha det men det är ganska bra, tycker jag :) De flesta har det så jag måste väll också följa trenden, haha skojade :)

Nej men får se ifall det blir en ny mobil eller ine! Men jag tor på det mer nu eftersom min mobil är riktigt kass. Men kanske inte så konstigt, då jag tappade den i ca 30 sek i vattnet i början av sommaren! Den är med andra ord fuktskadad! Men mitt eget fel så!

Mobilen jag tänkt köpa får högst kota 1500:- eftersom jag har ganska snålt med pengar denna månaden, eller ja, alla månader, haha ;)

Nu ska jag kika lite efter jobb och mobiler! Någon som har ett bra tips på en snygg mobil som kostar rut 1500:- ??????

Hejsvej bitches ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0