Städning för hela slanten!

Vaknade vid ca 12oo idag då telefonen ringde opch väckte mig, som vanligt typ, haha :) Gick upp och började städa eftersom jag flyttar imorgon till min nya lägenhet. Kommer antagligen lägga upp lite bilder sen så ni får se hur den ser ut :) Har haft visning för en stund sedan också!

Har inte suttit vid datan sedan i Fredags på eftermiddagen! Internet har tydligen inte fungerat så har inte kunnat blogga eller något annat! Men nu fungerar det :D

Ska antagligen ta och städa lite till senare ikväll igen så slipper jag göra allt på en dag! Åååå, vad jag längtar tills imorgon, haha :D Måste gå till skatteetaten också imorgon och ändra min adress! Få inte gömma det.

Nu blir det tvn som gäller! Ha de bäst! Love ya!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0