Solen skiner utanför fönstret mitt!

Godmorgon solstrålar!

Här i Oslo är det strålande solsken och 7 minusgrader och jag funderar starkt på att ta och fixa mitt hår, sminka mig och ta på mig ett par kläder och kanske till och med ta skinnjackan och en tjocktröja och gå ut på stan lite :P Fast kanske ser konstigt ut om jag bär skinnjacka och tjocktröja då det nte gå att stänga skinnjackan och ifall jag gör det ser det väll ännu konstigare ut då tröjan sticker ut där nere vid jackan. Pust, haha :P

Sitter även och käkar knäckebröd med skinka på för mjölken var slut såg jag så det fick bli detta torra med ett glas vatten till, haha :)

Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning lite sedan ut i det fina våvädret här i Oslo :D

Puuuuuuuuuuuuuussssss, se ya bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0