PARTYSVENSKER ; GO HOME!

Har precis målat naglarna svarta :) Har inte orkt städa ännu som jag nämnde i det förra inlägget! Får väll ta och göra det lite senare. Klockan är ju inte ens 18oo ännu :) Men jag har iaf tvättat. Så har rena kläder nu inför den kommande veckan, haha :)

Det blir ingen fest för mig ikväll heller, tråkgt nog :/ Ska ta det lugnt och tänka på pengarna, haha :P Fast å andra sidan kanske jag tar en öl till maten ikväll. Det förtjänar jag som inte druckit på ca 3 veckor. Känner mig sjukt duktig faktiskt, haha ;) Får fortsätta i denna ritningen, eller inte!

Skrev ju att jag kanske skulle ta en öl till maten ikväll men vad fasen ska jag laga för mat da? Någon som har tipps på något gott och enkelt och framförallt nyttigt? :D

Min arbetskollega skickade denna bilden till mig! Han sa att han hade fotat det på en husvägg som liger är i Oslo. Tycker den var ganska cool, haha ;)
Nu kallar han mig dålig partysvensk, bara för jag inte varit ute och festat på ca 3 veckor, illa, haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0