Något intressant kanske?


         

         


         


Tror ni att någon av de här mobilerna skulle passa mig, thihi? :)

Ser dock att jag inte valt efter något specielt märke denna gången. Annars brukar jag alltid gå efter märken. Har Sony Ericson telefon nu och dom är ju bra, men denna gången får jag inte gå utifrån märket utan den som är billigast ute i butikerna :) Den rosa saken längst upp eller i början av inlägget var as cool (kollade närligen på mobilerna igår i affärera), men kan va ganska jobbigt att hela tiden trycka på de små knpparna som finns i det utskjutbara tangentbordet. Funderar på den i mitten, men vet inte! Den längst ner här är också cool. Jag får se vilken det blir! Jag har iaf bestämmt mig för att jag ska köpa ny mobil innnan denna veckan är slut, det vill säga senast på Lördag! Punkt slut, tihih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0