Mysigt!

Sha Sha :)
Har ni haft en bra dag? Själv har jag haft det bra men varit lite trött idag. Jobbade även till klockan 16oo. Sen varit ute lite på stan och sen bara hemma! Honey, min vän, flyttade in hos mig ikväll också. Hon ska bo här en månad framöver. Ska bli skoj :) Sen den 1 April går vi skillda vägar, haha :P Vi båda flyttar till varsin lägenhet!

Har även varit en underbar dag idag. Massa sol och värme och stora vårkännslor trots snön ligger kvar på marken. Hoppas det blir fin dag imorgon också :)

Imorgon börjar jag klockan 09oo och jobbar till klockan 16:30. Ska bli skoj :)

Nu ska jag ta och kolla vidare på "Pranked" på MTV. Sjukt program
det där, haha :)

Pusss sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0