Måndag Måndag Måndag!

Har prcis suttit och läst genom en massa bloggar. Alltid lika kul! Särskilt skvallerbloggrna, haha :D

Har även sökt lite jobb och hoppas hoppas på något svar snart att jag kommer få en stilling! Hade varit sååå underbart. Hade gärna kunnat jobba i sommar om det ska vara så. Bara jag har ett jobb. Hahaha nja, skojade nog lite om det där med att jobba hela sommaren. Vill vara ledig någon/några veckor under sommaren iaf :)

Efter sommaren eller ja, sen sommaren så händer det grejer :) Wiieeeeeee <3

Vet inte redigt vad jag ska sysslsätta mig med denna dag fram till klockan 16oo då jag ska iväg på jobb och träffa kusin. Honey sover så kan inte stöka för mycket här i lägenheten om jag ändå skulle vilja det!

Har förresten haft skit knäppa drömmar eller var det bara en dröm? Iaf, typ att vi hoppade med fallskärmar ut över en skid backe. Snarare Hollmenkollen skidbacke här i Oslo. Bara att det var typ avkapad på mitten, hahah :P

Har riktigt ont i nacken också. Sov nog konstigt då eftersom det var knäppa drömmar :)
Usch behöver massage. En som är duktig på att massera rygg och nacke. Behöver verkligen det!

Pussss på er så snkkes vi. Ha de! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0