Leppstifts djungel!

Jobbade med min kära kusin idag från klockan 16oo-19oo! Ska även jobba imorgon hela dagen :) Börjar dock redan klockan 07oo!
Det jag grejade med idag var att göra goodie bags och peta in namn i plast fickor/små skylltar :) Det gick bra med tog lite tid dock! Såklart jobbade jag ju med kusinen!

Ikv har jag bara lagat mat och sedan kom Honey, Johanna och Emelie hit och de är här ännu :) Blir väll att titta på någon film eller något :)

Fast jag har dock lust att lägga mig i sängen och läsa. Fick nämligen en skit bra bok av min syrra i tidig födelsedags present. Läppstifts djungel!

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuus på er! Jag saknar dej bamse mega mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0