Idag är det Lördagen den 20 Mars 2010!

Hej allihopa!

Veckan har varit bra förutom att jag inte har haft något internet på min dator så jag har fått sitta vid mamis data och gör det nu också! Men det går bra, haha :)

Idag ska jag umgås med min mami. Vi ska iväg till barnakälla och fixa lite saker. Mami och papi ska nämligen hyra det stället och ta dit en massa vänner :) De kommer nog få det skoj! Själv har jag inte varit i barnakälla sedan man gick på högstadiet, då man var tvungen att springa där uppe bland skogen och vara en skogsmulle, haha ;)

Har precis bokat resa hem igen! Jag vill inte, det är så jobbigt! det är så jobbigt att veta att det kommer ta veckor och kanske till och med månader innan man får träffa dom man älskar igen. Snyft :'( ♥

Hej svejs, jag längtar efter dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0