Har mig själv att skylla :P

Igår blev det utgång och jädra vad jag har mått dåligt idag! Bara legat i sängen hela dagen och klagat, sovit och mått illa :S Men jag får skylla mig själv :) Ska aldrig dricka mer, puuuu :P

Som sagt, jag och Honey drog till en tjej som heter Johanna. Vi skulle lämna lite kläder till henne! Hon jobbade till klockan 01oo så vi väntade tills hon slutade. Vi hade ändå inget annat för oss. Kom dit vid 8 tiden och tog något att dricka! Blev dessvärre också bjuden på massa dricka så var väll därför jag har mått skit idag. Men ska inte klaga!

Honey ska åka hem till Sverige nu ikväll, klockan 23oo exakt. Nattbussen så att säga! Jag blir ensam här sen och fy fasen vad tråkigt :/ Kommer gråta, haha :P

Men helgen kommer nog gå relativt snabbt eftersom det är Fredagkväll redan och jag ska ta och städa lägenheten eller iaf plocka ihop lite saker inför måndag! :)

Nu ska jag ta och chilla lite framför tvn och vara allmänt osocial :) Me like!

Pusss alla fina, jag saknar och älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0