Flyttning med stort G :) Wish me luck!

Usch vad jag har sovit dåligt inatt. Kanske beror på att jag hade mycket i tankarna och har det ännu, som jag sov dåligt! Kunde inte somna. Låg bara och snurrade i sängen och tänkte en massa. Sen var jag uppe vid 05:30 och drack lite vatten!

Men nu är jag uppe iaf (tidigt) och varit uppe sedan klockan 07:40 (ännu tidigare). Duktig flicka, hehe :D Har börjat städa, startat diskmaskinen eftersom den var överfull med disk och har redan börjat städa. Väntar på att vaktmästaren ska ringa till mig så jag kan få nycklen till min nya lägenhet osv och börja flytta över alla mina 1000 saker jag har samlat på mig under dessa månadena, hehe ;)

Fy fasen vad tråkigt det är att städa alltså. Usch fy och piii på det! Hatar det, men måste göras. Inte så trevligt för nästa person som ska flytta in att det inte är städat. Jag hade aldrig velat att den lägenheten jag flyttar in till är ostädad :)

Finns inte så mycket att städa till förrens jag vet på ett ungefär när jag blir klar med flyttningen och kan städa ordentligt på alla golv och diverse :P

Vill bara att de ska ring så jag kan börja med allting! Vill inte vänta hela dagen på att flytta över allt! Såååå tråkigt. Men kan roa mig sålänge med att lyssna musik och små plocka här i lägeheten. Finns det något annat att sysselsätta sig med? Hmm, NEJ!

Snakkes folkens! Puss på er. Önska mig lycka till och att detta kommer gå snabbt! :)

Puuuuuuuuuuuuuuuuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0