Duktig flicka nu!

Har suttit framför datorn hela tiden sedan jag vaknade vad 12oo tiden. Har nämligen sökt en jäkla massa jobb! Sitter fortfarande men var tvungen att göra en paus och blogga lite, tihhi :)

Jag har sökt på en massa olika jobb som på dagis, persnlig assistent, butiks selger och en massa annat! Men som ni vet så hoppas jag att jag får något jobb inom barnehage (dagis) för det är verkligen det jag skulle vilja jobba som eller jag vill jobba på dagis! Men som sagt, har sökt på lite olika jobb så får se vad so erbjuds :)

Och jag hoppas och tror också att det ska bli en ledig stilling på det barnehaget jag jobbade på innan. Helt ekelt det bästa dagiset, enligt mig! Underbar chef, härliga och riktigt sjuka kollegor, haha :P, barnen är underbara och allt var så perfekt. Så hoppas på en stilling där ju! Och får inte glömma att berätta detta, att jag var väldigt omtyckt på jobbet, tog mina egna initiativ och var trevlig, ja ni fattar hur man ska vara om man är "normal" så att säga haha :)

Har inte käkat någon frukost ännu, har inget gott hemma så får se när jag käkar! Tror jag ska laga lite mat ist. Dagen börja ju lida mot eftermidag så lagar mat ist. För sent att ta fram frukosten nu ;)

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0