Dagens rubrik? TRÖTT

Har precis vaknat eller ja, för en stund sedan. Sitter iaf här vid datan igen och kollar efter jobb! Vad ska man annars göra när man är arbetslös? :)

Idag ska jag ner på stan och kolla efter en mobil. Min "Svenska" mobil är som sagt riktigt sönder nu, puuuu :/ Det är dax för en NY. Kan aldrig bestämma mig för sådana saker när det gäller pengar! Men nu får det bli, eller aldrg :P Vet dock inte vad jag ska ha ännu så kommer säkerligen stå i affären eller i affärerna och titta och välja i flera timmar, hehe. Men jag har ju tid så att säga :P

Nu ska jag ta och göra lite frukost till mig själv eftersom jag är hemma själv! Sen ska jag faktikst ta och duscha! Kan inte se ut som ett fågelbo i huvudet när man drar ner på stan, haha :)
Visst, vissa bryr sig inte särsklit mycket om hur de ser ut eller vad man nu ska säga men jag, nej aldrig att jag drar ner på stan och ser ut som en kratta i huvudet :)

Tjohej på er!
Jag saknar er mina undebara vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Då hoppas jag att din norska mobil blir bättre :D

2010-03-14 @ 17:02:40
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: anna

jag saknar dig maya. har tankt pa dig mycket nu. jag ar i ungern főr tillfallet men hemma om en vecka igen. vill till oslo men sa mycket ska fixas. blir galen. vi far prata pa skype nan kvall nar jag har kommit hem. <3

2010-03-15 @ 19:30:19
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0