Då var det Fredagkväll igen utan alkohol. Känns bra!

Klockan är nu 23oo här i Oslo och jag ligger redan nerbäddad i sängen under täcket och dessutom är det Fredagkväll! Men som sagt, har jobbat hela veckan, varit ute med barnen i dryga 4-6 timmar per dag eftersom det har varit så underbart väder! Soligt och varmt, så är ganska slut nu, hehe :)

Slutade idag klockan 15:30 och då var det kallt, eller ja, varit ganska kallt hela dagen och lite mulet, men ändå varit ganska okej väder! Inget snöfall iaf :D

Ikväll har jag, Honey och Johanna käkat tacos och kollat film! Johanna drog vid lite över 22oo för hon skulle jobba! Jag blev riktigt trött efter vi käkat och känndes som om jag nästan somnade i soffan, men det gjorde jag inte!

Har iaf precis tvättat bort sminket, klätt av mig och ligger nu i sängen som sagt! Skönt! Men är så gryyyyyymt trött. Ögonen blir tröttare och tröttare för varje minut som går. Men hade tänkt att vara uppe en stund till. Jag menar, det är ju ändå Fredagkväll och helgen har precis börjat :) Så mysigt och härligt! Hoppas det blir fint väder imorgon så man kan vara ute en stund. Hade nämligen tänkt att dra ner på stan lite och fixa. Har dock inget att fixa direkt eller iaf inget super duper mega viktigt, men ändå, haha :P

Hade varit riktig gott med något dott nu! Ligger här ensam i sängen och är sugen på dott, haha :P Men har inget hemma och ska dessutom inte käka något dott, för det är ju inte Lördag ännu, haha ;)

Pusss SOVGOTT!
Saknar och älskar er mina underbara vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0