Bussfärd på en Söndag,! Väldigt deprimerande kan jag säga!

Tja tja!

Sitter på bussen just nu påväg upp till Norge (Oslo) igen! Har varit i Sverige lite och är dessvärre på bussen tillbaka :( Vill inte, inget kul mera :/ Vill tillbaka :'(

Mami som ä så undebart snäll sjutsde mig med all packning till Lund så jag kunde ta bussen där ifrån. Slapp ta tåget. Fy fasen säger ja bara, massa packning :/ Hur fasen ska jag orka ta med mig allt det hem själv? Honey får komma och hjälpa mig :D, hoppas jag :O

Nu sitter jag som sagt och bloggar, inget annat för mig pecis på en buss som ärdessutom väldigt fullsatt och jäkligt varm Så fårsitta här och ha tråkigt :/ Snälla rädda mig någon!

Hade förresten kalas nu när ja var hemma. Det var mysig och trevlgt! Men fyller ju inte år förrens om 2 veckor eller något :)

Igår var jag med mina underbra vänner. Vi hade skoj. Det ha vi nästan alltid nä vi ses. Men inte träffat dom sedan vid nyår så nu var det dax :)

Nu ska jag ta och dricka lite loka och bara njuta av att glo ut genom ett bussfönster, -NOT!

Pusss hej på dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0