Ändrade tider!

God morgon på er!

Jag vaknde för någon timme sedan. Ringde ett samtal till hon som har han om min lägenhet. knallade in i duschen efter det. Har bara hunnit platta håret efter det också :) Sitte iaf nu och käkar och såklart bloggar :)

Idag ska jag jobba med min kusin! Hennes jobb har något eventarrangemang runt om i Norden och då är ju Norge (Oslo) såklart inräknat. Vi skulle träffas klockan 14oo idag men det blev änding. Så nu blir det klockan 16oo istället. Men det gör mig ingening alls! Hinner jag kanske ändå göra de ärrendena jag hade inplanerat :)

Imorgon blir det lika dant, jobba med min kära kusin alltså. Från klockan 07:30 till ca 15:30. Efter det har jag faktikst ingen aning om vad som händer :) Kanske bord börja packa ner lite saker eftersom jag snart ska flytta!
Jag längtar!



Kommentarer
Postat av: emma

Härligt att jobba med sin kusin! :)

2010-03-22 @ 20:55:20
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0