19oo - 23oo

Sovit mellan klockan 19oo - 23oo ikväll! Det var väldigt skönt då jag var super trött efter dagens jobb! Direkt efter jobbet, som lutade 15:30 för min del, åke jag ner till stan för en intervju. Satt där i hela 45 min! Gooossshhh vad länge! När jag kom hem värmde jag resten av pannkakorna som jag lagade igår eller ja, åt 4 st!

Efter det slängde jag i tvätt i maskinen och sedan la mig i sängen vid 18:30. Somnade runt 19oo  som sagt och sov i några timmar! Vaken nu iaf och har tanken på att gå och duscha, men tar nog det imorgonbitti istället.

Nu ska jag ta något att äta och sedan lägga mig för att sova igen!
Pusss på er vännerna! Saknar er otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0